Napíšu ti sem pár praktických rad, co s tím můžeš dělat.
Projeď si svoji zeď s reels na Instgramu a zhodnoť, zda jsou přitažlivá. Zkus se dívat očima svého ideálního klienta. Je obsah v souladu s tím, jak sis ho definovala?
Jsou krásná na dívání? Jsou poutavá? Nebo jsou poučná nebo vtipná? Stačí, aby naplňovaly jeden z těchto faktorů. Naopak nepůsobí nudně nebo zdlouhavě? Není rozmazaný obraz, na který by se špatně koukalo?
Text ve videu má pokračování dole v textu pod příspěvkem. To že to má pokračování, musíš do videa také napsat. Nečekej, že ti diváci budou číst myšlenky, nebudou.
Nasdílej reels do příběhu nebo na zeď svého profilu, přidej krátký text, který naláká sledující tak, aby měli chuť si to pustit. Můžeš takhle sdílet na svoji zeď na FB nebo do skupin, kde je to možné.
Popros kamarádku, ať ti tam zanechá komentář. To pomůže v začátcích tvůj algoritmus rozhýbat.
Videa s tvými produkty mohou být čistě náladová, vzbuzující ve sledujících příjemné pocity. Spojí si,
že přesně takto se budou cítit, když si tvůj produkt pořídí. Správná hudba je také důležitá ingredience.
Časosběry z tvorby. Lidi vždy zajímá zákulisí.
Řeším během svého podnikání nějaké vtipné nebo poučné situace? Mohu sehrát scénku.
Předvedu své produkty a vychválím je buď mluveným slovem nebo textem. Toto by mělo korespondovat s definicí ideálního klienta.
Rychlá videa PŘED a PO atd. Buď kreativní, vyhraď si čas na brainstorming.
Využívej kombinaci těch, co se používají málo a těch, které se používají hodně. Zkoušej a testuj, sleduj hashtagy, které sama používáš. Mrkni k podobným tvůrcům, které hashtagy používají oni.
To je jen pár tipů, jak můžeš při tvorbě obsahu postupovat. Použitelné tak, aby se ti vždy dařilo.
Líbily se ti moje tipy?
Chceš další?
Nejen je můžeš získat v mém programu Marketingová výzva, kde se zaměřuji na strategie on-line prodeje. Program je určený pro tvůrkyně, které učím, jak se zviditelnit na sítích a získat tím platící zákazníky.
Chceš se dozvědět víc?
Stačí kliknout na tento odkaz.
Těším se na tebe 🙂
Bára